Hei!

Tässäpä uutta osaa :) Päivitän nyt vähän hitaammalla tahdilla, kuten olette varmaan huomanneet. Yritän kovasti valmistua tämän kevään aikana koulusta, niin se vähän verottaa, mutta päivitän aina, kun pystyn.  Nyt on hyvin jo kuvia varastossa, kun iski pieni inspis, ei kaikki mahtuneet tähän osaan, että ehkäpä seuraava ilmestyy jo vähän nopeammin sitten. 


Lue-> :P

 

Yliopistolla Sakujosta on kasvanut öhh.. no melko komea nuori mies.

Shiori.. ei paljon muutosta, vaatteet menee kyllä vaihtoon.

Ryuzaki isona poikana. Söpö.

Sakujo hetken kulutta. Muistuttaa aika paljon Katouta, iho varmasti tekee paljon.

Sakujo sai piilarit, ihan vaan siksi, että ne käy niin nätisti pojalle.

Shiori.

Shiori on nätti omalla erikoisella tavallaan. Noilla poskipäillä voisi edelleen tappaa jonkun. Raiton silmät <3

Ryuzaki, poika on ehkä söpöin ikinä.

Ja jotenkin pihalla kaikesta.

Ihan vaan muistin virkistämiseksi; Shiori ja Ryuzaki ovat sisko/veli puolet, kuten myös Sakujo ja Ryuzaki. Shiori ja Sakujo eivät ole sukua keskenään. 

Katousta on hyvä repiä juttua vielä opistollakin.

Sakujo: -Eihhitto, joutuuko sitä ukkoa täälläkin häpeämään..

Sakujo: -No shit.

Kimppasuihkuja olikin jo tullut ikävä :)

Sakujo sai Nearin vanhan robotinrakennus härvelin käyttöönsä. Poika ajattelee vaan rahaa jatkuvasti, siinähän sitten tienaa, niin pääsee ostamaan tauluja ja keittiötasoja prkl.

Ryuzaki taas on hikke.

Sakujon huone.

Shiorin huone.

Ja Ryuzakin huone.

Poika herää keskellä yötä siivoamaan vessoja.. ei tervettä.

Ketkäs sieltä tulee vierailulle, ou jea. Noista ei pääse mitenkään eroon.

Shiori: -Yo, Katou!

Katou: -Nii, sähän oot se Mugenin tyttö, sen oot näkönenkin.

Shiori: -Hiihiii iih!

Katou: -Hei! Mun silmät on täällä ylempänä!

Shiori: -Omigosh!

Hienovaraista..

Shiori: -Siis, Omg, vähäks sä oot hot!

Katou: -Ok, mut sinuna jättäsin asian sikseen, mä pelaan eri leirissä niin sanotusti. Sunhan se pitäs tietää.

Niinpä Shiori takertui Katouhun. Noloa.

Mutta kai sen voi tavallaan ymmärtää..

Eihän asuntola ole mitään ilman paljua!

Katou+Sakujo: -Yo Dawg!

On varmaan mukava, kun isä tulee asuntolaan vetämään karaokea. Ilman paitaa.

Sakujo: -Ei paha! Grauh!

Sakujo: -Siis eikö oo vähän mahtavaa, että päästin tänne, ei tarvi enää porukoilla asua! Tajuat sä mitkä mahikset meillä on nyt tehdä vaikka mitä!

Sakujo: -Kais tajuut? Heh, mullahan on parisänky, ei se siellä turhaan ole, u know?

Ryuzaki: -Ethän sä mua yritä iskeä, wut?

Sakujo: -Ewww.. no en! Mut ehkä sitä toista..

Mugen oli tosiaan myös kampuksella. Jonkun huoneessa tyynysotasilla..

 

Takaisin kotosalla:

Talossa tehtiin pientä rempaa, mut ei mitään ihmeitä. Tämä kuva ei mitenkään liity asiaan, mutta siinä on Mikami.

Shiorista on hyvää vauhtia kehittymässä kelpo stalkkeri.

Pihamaalla käy jatkuvasti näkymättömiä koiria, jos joku tietää miten bugi korjataan, niin vois kertoa mullekin :)

Mikami: -V*tun Mugen... En edes tiedä mistä olen sille suuttunut, mutta olenpahan vain.

Uusi olkkari. Katou käy hyvin sisustukseen.

Alaston Ryuk. Ja uusi vessa.

Mikamin uusi paras kaveri.

Mikami: -Moi! Kai sä tiedät, että Mugen on biatch?

Ok, eli ajattelin, että jos veisin porukat kaupunkiin viettämään vähän laatuaikaa perheen kesken, voisi tulehtuneet välit vähän parantua. Siis näin ajattelin. Olin väärässä. Tosi väärässä...

Mikami tietty ajaa.

Välillä kannattaa pysähtyä miettimään kuinka hyvännäköisiä kämppiksesi ovat.

Mikami: -Ootkohän sä koskaan edes saanut, Mugen, näytät nimittäin siltä että voisit tarvita vähän. En vaan tiedä kuka sulle antas, Katou mitäs luulet?

Katou: -Anna nyt olla, jooko?

Mugen: -Ja mitähän minun saamiset sinua liikuttaa? Ei se määrä, vaan se laatu, got it, Mikami? 

Mikami: -No joo, oot oikeassa, ehän se Ryuk ollenkaan paha ole ei. Laatua tosiaan.

Katou: -Hei! Mä seison ihan tässä, tarviiko sillä nyt retostella, että olet polkaissut toisen miestä, hä?

Mikami: -Ok, no paletaan nyt sit vaan. Katou, et kahtais jooko?

Katou: -Hmph..

Ryuk: -No tästähän tulee varmasti hauskaa..

Mikami: -Kattookohan ne mun pebaa?

Katou: -Että se osaa olla rasittava, vaihdetaan paikkaa!

Mikami: -Katouu! Mä voin hyvittää ton sulle, tuus makutuomariks!

Katou: -Jos nyt tän kerran.. heh..

Jännää.

Mugen kävi jonkun tyypin iholle.

Katou: -Oliskohan herrasväen aika hankkia joko elämä tai jonkin harrastus, muu kun stalkkaaminen?

Mikami: *Perhosia lentää perseestä*

En nyt tiedää mikä tossa simissä on, mutta ainakin se tuntui kiinnostavan poikia kovasti.

Ryuk: -Katou, hei.. mulla olis yks juttu...

?!? En edes meinannut kuvaa keretä ottamaan, kun nämä kaksi keksivät, että nyt olisi hyvä aika syventää suhdetta, niin sanotusti.

Mikamin kuudes aisti sanoo, että nyt on jotain hämärää meneillään.

Mikami: -Mitä v*ttua, Katou!? Ryuk!?

Katou: -Siis mitä sä oikein meinaat? Irti musta!

Ryuk: -No mikä sulle nyt tuli?

Mikami: -Mitähän sä siinä virnuat, hä? Mun selän takana täällä isket mun Ryukua! Ei helvetti Katou, miten sä kehtaat? Et sä voi mua pettää, mä olen paras mitä on!

Katou: -Miten sä kehtaat tunkee kätes jonkun tuntemattoman tyypin housuihin?

Mikami: -Nyt et vaihda puheenaihetta!

Mikami: -Sä voit mun puolesta painua sinne ja syvälle! Aivan sama! Mä saan paremmankin, voit olla varma!

Ryuk: -Sori, siis se oli vaan kaveripusu, ei muuta, kyllähän sä tajuut.

Mikami: -Sulle mä en jaksa edes puhua, sä oot vaan yks h*lvetin jakorasia.

Mugen: -Taas Ryuk? Taas! Voisit sä edes hetken yrittää pysyä erossa muista, just kun me alettiin saada tää homma taas toimimaan!

Ryuk: -Se ei ollut mitään, pusu vaan, ei muuta.

Mugen: -Oon varma, että jos katon sun suhteita, niin sieltä löytyy punainen sydän niin Katoun, kun Mikaminkin kohdalta, eikö totta?

Katou: -Mugen, väistäs vähän, mä hoidan tän. Nyt Ryuk, hankkiudut eroon niistä sydämmistä, ja jätät meidät rauhaan!

Ryuk: -Se oli vaan pusu...

Katou: -Niin, huomaatkos, hani, tässä ei ole enää mitään syytä skitsota, eihän?

Mugenilla varmaan kilahti lopullisesti. Poika meni tyynen rauhalliseseti tekemään hodareita, vaikka miehensä oli just jäänyt toisen kerran kiinni pettämisestä.

Katou: -Ei nyt kulta, jooko paisuteta tätä juttua, se ei ollut mitään. Enhän mäkään suuttunut sulle, kun sä hankkiuduin Ryukun kanssa paksus, enhän?

Mugen: -Olis hodareita.

Katou: -Jooko, Mikami, älä oo mulle vihanen, se vaan tuli päälle, en mä tehnyt mitään.

Katou: -Mä voin vaikka itkeä, kato!

Mikami: -Hodareita!

Mikami: -Kuules nyt, mä en jaksa tällasta, mulla on muutakin tekemistä kun kuunnella sua. So long, Katou.

Katou: -Mut siis.. voidanhan me silti nukkua ja.. niin,. yhdessä, vai mitä?

Jos tämä ei ole kiusallista, niin mikä sitten on.

Katou: -Mä en ainakaan ole muuttamassa yhtään minnekään, jos sä niin kuvittelit, ei tuu tapahtumaan.

Mikami sekosi.

 

Takaisin kotona:

Katou: "Se on niin kuumah, en kestä"

Mikami: -Murr.

Katou: "Ehkä jos hymyilen ja olen nätti, se rauhoittuu, eikä kiusaa minua."

Mugen: -Katou, tajuat sä, että se sun temppus saattoi ajaa Mugenin pois lopullisesti.

Katou: -Ensinnäkään se ei ollut mun temppu, ja Mugenista nyt ei eroon päästä, kun se asuu täällä.

Ryuk: -Ei tää nyt mun vika ole! Ei ainakaan ainoastaan mun vika! Kyllä sä olit ihan täysillä mukana!

Katou: -Ehkä, en kyllä enää osaa muistaa, että miksi. Mikami on niin paljon sua parempi. Se on parempi kuin kukaan, siks sä varmaan halusitkin sotkea meidän välit. Oot kade mulle, eikö niin, Ryuk?

Ryuk: -Hah, En mä sua rakasta, enkä ole susta koskaan järin pitänytkään. Enkä tajua, mitä Mikami sussa näkee.

Mugen: -Sinä.

Mikami: -Kyllä.. Mut tästä et voi kyllä syyttää mua.

Mikami: "Mitähän sitä nyt tekis.. Katou on.. no Katou, eikä tässä nyt jaksas sitä jättääkään.. mut, mut.."

Mikami: -Ryuk, mä luulin, että me oltas oltu kavereita. Kaverin miestä ei isketä.

Ryuk: -Kaikki vois nyt tajuta, että mä en yrittänyt iskeä ketään!

Katou: -Etpä sä olis siinä onnistunutkaan.

Ryuk: -En nyt olis niin varma siitä.

Ryuk: -Mä rakstan Mugenia. Se on varmaa.

Mikami: -Sitten et jakele kaveripusuja, tai muuten vaan ittees muille, onko selvä?

Ryuk: "Mikami on niin håt, kun se suuttuu."

Mugen: *Murhaavaa tuijotusta*

Katou: -Hirveän sotkun sä oot taas saanut aikaseks!

Katou: -Tässä sulle!

Katou: -Ryuk! Mä en ole vielä valmis, nyt et mee mihinkään!

Ryuk: -Mä en jaksa tätä! Kun ei tää nyt mun vika vaan ole, eihän?

Mugen: -Jahas, vai olitte Katoun kanssa kahdestaan vessassa, miks?

Ryuk: -Katou kiusaa minua, siks. Sori, oikeesti Mugen, mä en tarkoittanut.

Naku Katou!

Öh.. Palataanpas sitten asiaan: 

Mugen keksi hyvän tavan purkaa v*tutusta.

Kimppavessassa käynti sentään sujuu vielä. Söpöä.

Ryuk jopa sai Mugenin antamaan itselleen vauhtia, onkohan öljy kuitenkaan paras mahdollinen aihe, millä saa Mugenin leppymään?

Katou: -Yo, Mikami! Sun erikoinen kaveris on täällä!

Katou: "Onkohan sillä ihan kaikki ok..."

Kaikki tietää et Katou on kuumaa kamaa kulta pöksyissään.

Mikami: -Mä oon kuullut sellasta, että sä ehkä tietäisit tavan miten musta ei koskaan tulis vanhaa, kurttuista ja rupsahtanutta. Onko näin?

Mikami: -Vai onko tää vaan joku juoru, mitä? Koska jos sulla on mitään hajua, miten mä voisin pysyä tällaisena aina, niin antaa tulla sitte!

Kreivitär: -Ainahan meillä on sellainen mahdollisuus, mutta sitä en tiedä annanko sen sinulle. Ja siinä on aina riskit. Loppupeleissä voi olla parepi pysyä juuri tuollaisena ja kurtistua miehesi kanssa yhdessä. Usko minua.

Mikami: -Ei. Minä haluan olla nätti, mulle on ihan sama jos Katou kurtistuu yksinään, tajuatko. En välitä muusta kun siitä, että pysyn hyvännäköisenä.

Kreivitär: -Katsotaan mitä voin tehdä asialle. Mutta, ehkä sinun pitää tehdä sitten myös jotain minun hyväkseni.

Kreivitär: "Ei oo mahdollista, miten kuuma ihminen voi olla, grauh"

Mikami: "Ihan liian helppoa."

Katou: -Iih!

Katou: -Eikun siis Grauh!

Katou: -Mikami, mä rakstan sua.

Mikami: -Tietty sä rakastat, tyhmähän olisit jos et.

Ryuk: -Mikami, mäkin taidan...

Mugen: -Asua nyt kolmen neidin kanssa, ei helv... Kaiken saa itse tehdä..

It's time to hit the bottle.

Mugen...

Ja Ryuk.

Ryuk kokeilee onneaan, jos vaikka pääsisi nukkumaan jo Mugenin viereen.

Ei tule tapahtumaan.

Mikami nukkuu Sakujon huoneessa. Ja Katou stalkkaa vuorostaan.

Mikami: -Ai, huomenta. Mitä sä täällä?

Mikami: -Tuus tänne, en mä jaksa kiukutella.. ehkä... Ainakaan hetkeen.

 

 

 

 

 

 

 

Kiitos, kun olette jaksaneet lukea, ja kommentoida!

Seuraava osa ilmestyy, kun ilmestyy. On se kuitenkin tulossa :)

 

Kommenttia toivoisin!

Hauskat hiihtolomat kaikille, joilla sellainen on! :D

 

XOXO- Gogan