Osa 28!

Osa on sekava ja härö, jota ehkä osasitte jo odottaa, siksipä en varoittele turhaan tämän enempää. :P


1.jpgHeti aluksi Mugenin uusi luukki, ettei hän enää näyttäisi naiselta.. Ainakaan niin paljon. :P Tykkään tästä enemmän, kuin edellisestä.

2.jpgMugen: -Muru, pitäskö meidän hankkia lisää lapsia? Missäs Shiori muuten on?

Ryuk: -Eih niin mitään hajua, onhan tässä muutakin tekemistä, kun siitä huolehtia.

3.jpgRyuk: -Omigosh! Mikami!

4.jpgRyuk: "En katso sinne päin, luen vain lehteä tässä, en näe mitään muuta"

Mikami: *Armotonta herutusta*

6.jpgMikami: -Ryuk! Peppu! Grauh!

Ryuk teki tuon tahallaan, olen varma siitä.

7.jpgJoku voisi luulla Raiton poimivan Shiorin lattialta...

8.jpg...mutta totuus on astetta karumpi. Koita pärjäillä tyttö.

9.jpgKatou: -Siis kauhee huuto, mistä toi tulee?

Mikami: -Toi tyyli ei oikein pue sua.

10.jpgMikami: -Katou, oikeesti, riisu toi tai häivy.

11.jpgMatty lahjoitti Sakujolle pelikonsolinsa, söpöä. Pitäähän perinteistä pitää kiinni.

12.jpgMatty on parempi ukkina, kuin mitä hän on isänä.

13.jpg
Kun taas eräs toinen ukki ei ole niin hyvä hommassaan.

14.jpgSakujon ensimmäinen päivä koulussa, pojasta tulee vielä komea.

15.jpgRaito: -Siis daah! Tästä ei mitenkään pääse menemään!

16.jpgRaito: -Prkl, L, Miten kehtasit jättää mut tänne vaippalandiaan! En kestä!

17.jpgRaito: -Ei sillä, että olis ikävä tai mitään, ei ole.. Ei yhtään. *Niisk*

18.jpgShiorin vauva-aika oli lievästi sanottuna surkea.

1.jpgMugen lähtee töihin. :P

2.jpgVoi sinua Mikami... Onneksi Katou ei ole mustasukkaista tyyppiä. Jos et kuitenkaan traumatisoisi poikaasi, jooko?

(Taustalla näkyy myös Katoun uudet hiukset.)

3.jpgRaiton vessakäyttäytyminen ei ole muuttunut miksikään sitten osan 1.

4.jpgSyndet! Vihdoinkin!

5.jpgShiorikin näyttää helpottunneelta, en ihmettele yhtään.

6.jpgSakujo: "Iskä on puhunut tästä tyypistä..."

7.jpgSakujo: "Musta tulee isona just samanlainen, ja vielä parempi!"

EI, viekää poika pois Raiton luolta!

8.jpgMatty näyttää siltä, kun voisi murhata jonkun, varokaa vaan.

9.jpgJa näin sitä mennään! Yagamien suvun historian toinen tyttö ikinä! (Miehiä on ollut 8, Mugen ja Katou mukaan lukien 10)

10.jpgShiori näyttää kirjaston tädiltä.

11.jpgMutta mitä väliä jälkikasvulla on, kun taloon on sentään hankittu uusi syöttötuoli! Miehet...

12.jpgAika söpö, toivottavasti Shiori kasvaa naamaansa sopivaksi. Poskipäät ovat aika hurjat, Mugenin perintöä.

13.jpgVihdoinkin hän pääsi kehtoonsa.

14.jpg

Kimppa haleja!

15.jpgJa vessakäyntejä. Tämä on jotenkin aika kieroutunutta, koska Ryuk on Raiton poika... Samasta syystä en toisaalta ole kovin yllättynyt.

1.jpgSillävälin Mugen yrittää lämmittää välejään Mikamiin.

Mikami: -Siis hä? Miks ihmeessä sä saisit kutittaa mua? Kai tiedät, ettei mulla ole sua kohtaa yhden yhtään salamaa?

2.jpgMikami: -Uskomaton tyyppi, ettäs kehtaa..

3.jpgMugen: -No sori, enhän mä mitään sellasta, mut kun me nyt kuitenkin asutaan samassa talossa, ja meidän suhteet on miinuksella, niin mä ajattelin-

4.jpgMikami: -En pidä erityisesti edes omasta pojastani, miksi ihmeessä pitäisin sinusta? No can do.

5.jpgL on palannut!

6.jpg

Ja tässä on Mello pelottelee omaa pojanpoikaansa..

7.jpg

Myös Near kantoi kortensa kekoon, ja kiusasi pikku Sakujoa.

Inhoan kummituksia.

8.jpg

Sakujoa ei niin vain lannisteta, poika on päättänyt päästä korkealle.

9.jpgOoh, isällisiä tekoja! Ryuk ei ole aivan menetetty tapaus vielä!

10.jpgJa tässäpä meillä perhesim.

Mugen: -No siis tottakai olen kuumaa kamaa! Mitä sä oikein luulet?

11.jpgKukaan ei jaksa enää kiinnittää huomiota näinkin arkiseen asiaan, kuin tulipaloon.

12.jpgRaito: -Niin miks pitäs?

Matt: -Kenelle sä puhut Raito?

13.jpg

Raito: -No niin, toista perässä, Raito on komein herkkupeppu ikinä, toista se!

Joku, viekää tyttö nopeasti pois tuon simin luolta, nyt heti!

1.jpgMugen: -Aww, lunta!

2.jpgSakujo: -Ensilumi!

Tällä pojalla on kyllä parhaat ilmeet. :o

3.jpgLiialla järellä häntä ei kuitenkaan ole siunattu.

4.jpgPoskipäillä voisi edelleen seivästää jonkun.

5.jpgSakujo: -No kiitti vaan hirveesti Ryuk! Kyl mä olisin sen itekin osannut tehdä, ja paremmin vielä!

Ryuk: -Ehkä, mut mä olenkin ikuinen lapsi.

Sakujo: -Mähän olen lapsi.

6.jpgMugen: -Oh, sohvapöytä!

Mugen! Aivot pois narikasta nyt heti!

7.jpgHirveä asia sattui! Matty kuoli, ja se meni minulta täysin ohi. :( Hän oli nukkumassa, kun se kävi, ja minä olin jossain, ja simit olivat hetken yksin, ja, ja, ja.. Kerkesin kuitenkin napata tämän kuvan. Lepää rauhassa söpö<3

8.jpgMikami: -Mitä just tapahtui?

9.jpgMikami: -Ei Mattya...

10.jpg
Mugen: -Mikami, mä haluisin, että tultas paremmin toimeen. Halusiks vaikka pelata palloa tai jotain?


11.jpgMikami: -Isä, miksi menit! Mä olen orpo!

Mugen: -Ok, taitaa olla huono hetki, mä menenkin tästä sitten...

12.jpg

Mugen: -Hyvä, kun joku edes nauraa täällä vielä.

13.jpgKatou: -Mä oon niin väsynyt just nyt...

Et muuten siihen nukahda, olet tien tukkeena!

14.jpgKatou: -Mikamikin vaan valittaa.. Onko mulla mitään syytä mennä sänkyyn?

15.jpgKatou: -Luoja, pakko kai se on..

16.jpgKatou: -Se vaan on niin håt, jopa sillon, kun itkee.

17.jpg

Kiitos hitosti L.

1.jpgKatou: -Tiän, et toi piristää sua, mut tuleks tänne kuitenni?

2.jpgKaikkien tavoite näyttää olevan Sakujon lapsuuden traumatisoituminen.

3.jpgEi tuolta kuulu näyttää sen jälkeen, kun on nähnyt isiensä peuhaavan. Alan huolestua pojasta.

4.jpgSakujo: -Toi pentu on mun edessä, mä en mahdu tekee mitään!

5.jpgKatou todella panostaa isyyteen. Katsoisi edes poikaa...

6.jpgTämän ansiosta Sakujo on automaattinen suosikki lapsista. Hän on siisti!

1.jpgRaito: -Taitaa yöt Mikamin kanssa valvottaa, ei se mitään, niin minäkin tekisin sinun sijassasi.

Katou: -ZzzzZzzzz

2.jpgShiori: "Huomatkaa joku minut joskus!"

3.jpgHyvä poika Raito.

4.jpgJa tämän siitä saa, kun on kiltti.

5.jpgAww... Raito... Kyllähän se kestikin.

6.jpgPieni rohkaisu matkaan.

7.jpgSitten voidaan laittaa Raito matkaan L.n Mattyn, Nearin ja Mellon luokse. Teitä tulee ikävä. Toivottavasti uusi sukupolvi pärjää vähintäänkin yhtä hienosti. :D (Tai huonosti, miten sen nyt ottaa..) Raito oli kuitenkin yksi parhaista ikinä pelaamistani simeistä <3 En tiedä miksi.

8.jpgMikami: -Raito oli kyllä kuumin jätkä ikinä! Grauh!

9.jpgRyuk: -Isä...

10.jpgMugenilta ei sympatiaa heru ilmeestä päätellen.

11.jpgMugen: "Miksi kaikki aina pyörii jonkun muun ympärillä, entäs minä?"

12.jpgMugen: -Olenhan mä tässä, Ryuk.

Ryuk: *Happy-happy-joy-joy*

13.jpgMikami se ei vaan osaa lopettaa ajoissa.

14.jpgMikami: "Täällähän on lähes mahdotonta pysyä housuissaan, kun talo täynnä namuja, kuten Ryuk."

15.jpgMikami: -Kyllä se vielä helpottaa.. Ja olenhan minäkin tässä.

16.jpg
Mikami: "Odotahan vaan, mä tulen olemaan tässä hyvinkin paljon enemmän, kuin mitä luulet" -Heh, heh...

17.jpg
Ryuk: -Sanoit sä jotain?

Mikami: -Ei mitään, hyvä vaan että oot jo parempi. *Virn*

18.jpgJa niin, Mikami meni hautomaan asioita huoneeseensa.

 

 

 

 

 

Joudun luultavasti muuttamaan porukan uudelle tontille, koska peli pugittaa taas jonkin verran, ellen sitten keksi jotain muuta. Muuttaminen tuntuu yleensä auttavan.

Seuraava osa tulee, kunhan saan pelin taas toimimaan, kuten haluan, toivottavasti pian. :)

Kirjoitathan kommenttia!

 

XOXO- Gogan