Osa 26!

Koneeni on paskana, joten seuraavaa osaa pukkaa heti kun saan sen kuntoon, siihen asti, pärjäilkää tällä! :)

(Sori nyt jo etukäteen typoja, näppäimistö on hankala, kun on tottunut erilaiseen... damn.)

 

Lukemaan! ->


Aloitetaan osa perinteisesti viheltelyllä.

Mugenin onneksi Ryuk on tottunut omituiseen käytökseen, eikä siksi hätkähdä kovin vähästä.

Kuten juuri sanoin....


Ryuk: -Hei, dädi, tuo on mun poikakaveri, Mugen, käys moikkaa! (Ja pue ihmeessä päällesi)

Mikami: -Hitto, et usko, että mulla on ollut sua ikävä.

Katou: -Kiits samoin kulta.

Katou: -Miten mulla on vähän hassu olo tästä...

Katou: -Ja mikä ihme oli tuo ääni? Olen kuullut se ennenkin....

 

Mikami on kova poika pamahtamaan paksuksi. Näillä kahdella olisi jo liuta lapsia, ilman minun puuttumista asiaan.

Ja sitten vähän miehistä jutustelua.

Tällä kertaa en kuitenkaan jaksanut vaivautua. Onhan Mikami jo aikuinen, opettelisi käyttämään ehkäisyä.

Mikami: -Taidanpa olla pieniin päin!

L: -Vai niin, en ihmettele yhtään.

L: -Vieläkö tyksit musta, vaikka olenkin jo pappa?

Raito: -Panisin!

Ryuk: -Yhh.. Minun ei tarvitse nähdä tätä...


Näin itserakkaus viedään uudelle tasolle.

L: -Eihän Mikami ole sattumoisin kohdannut alienia viimeaikoina?

Ryuk: "Miksi hitossa muutin takaisin tänne?"

Kaivakaa nenäliinat esiin, seuraava osuus kirpaisee ja kovaa.

Voi Near... Taisit olla melkoisen onnellinen, kun hulatytöt sait. (Miksei ne voisi olla miehiä?)

Near: -Ei kai vielä?

Viikate: -Juo vähän, se auttaa.

Hei hei Near!

Raito: -Ei L... Sitä et kyllä vie!

Viikate: -Ei voi mtn. L Lähtee nyt matkaan.

L: -Nähään myöhemmin muru rakas <3

Mikami: -Mut sinäänsä hyvä, että nyt talossa on enemmän tilaa, tiedäthän, olen raskaana.

Raito: -L on poissa...

Raito: -Minun L... Mitä minä nyt teen...

Tämä hajotti kyllä minutkin. Talon kusipäisimmät tyypit itkemässä yhdessä.. Aww...

Ryuk oli töissä sillävälin, kun isänsä lähti.

Tahdadaa! Vähän piristystä!

Ja koska talossa on nyt tilaa, muuttavat Katou ja Mugen Yagameille. Hyi.

Tässä Katou peilin jälkeen.

Ja Mugen. Mikami teki hänestä bruneten, koska se sopii pojalle yllättävän hyvin.

Pojista puheen ollen, arvatkaas kuka ei vanhene, ei sitten millään.

Vauvat kasvavat!

Tässä on Yuri.

Tässä on Misa. Korvat.. xD

Misa ja Misora vartailussa. Misa on lihaksikkaanpi, kuin äitinsä.

He eivät tule kovin hyvin toimeen...

Raito myy Yurin Rushille, onhan tämä pentujen isän omistaja.

Rush: -Kuka onkaan tää håttis?

Pojat tulevat hyvin toimeen.

Katou: -Mä en kestä näitä tyyppejä! Joka paikka sekaisin, eikö kukaan siivoa?


Mikamin raskaus oli aika helppo.

Katou: -Vähäks mua jänskättää, tajuut sä että siitä tulee ehkä koko maailman kuumin tapaus!?

Misa saa jäädä taloon asumaan, neiti on sen verran hauskan näköinen. :D

Mugen päätti sitten vetää Mikamille tarkoitetut eväät.. Poika on syöppö.

Mugen: -Mä sain ylennyksen!

Mikamin vauvamasu on niih söpö...

Katou ei päästä Mikamia silmistään enää ollenkaan.

Näin jännää on vauvan odotus.

Mikami: -Nyt, vihdoin!

Katou: -Jesh!

Katou: -Luoja, en tiedä voinko enää koskaan olla sun kanssas tän jälkeen.. hyh..

Ja näin on uusi Yagami saapunut taloon!

Se on poika!  (Tietty, pelini rakastaa poikia) Yagami Sakujo. Nimi tulee ihan vaan tästä. Minun oli PAKKO!

Ehkäpä vähän sisäpiirin juttu, mutta olkoon nyt tämä kerran.

Katou: -Puhuuko se jo?

Mugen:- Ihanaa! Lapsi!

Ryuk: -Hawt!

Sitä ollaan niin innoissaan, mutta paljosta vetoa poika päätyy pian lattialle?

Pojalla on Katoun iho, joka on aika ilmeistä, ja Mikamin Silmät ja hiukset. Söpö.

Mikami: -Tämä on mun edessä, en pääse minnekään! Omigosh!

Matty-ukki tulee hätiin, Matty ja Mello olivat aikanaan ihan ok vanhemmat Mikamille, se on jo paljon enemmän mitä Ryuk voi sanoa omistaan...

Mugenilla on kovanluokan vauvakuume, hän on jatkuvasti nostelemassa Sakujoa kehdosta.

 

 

Ensi osaan on jo kuvat valmiina, se ilmestyy heti kun saan koneeni huollettua. :)

Osassa 27 on häät, synttärit ja muuta erittäin olennaista sälää.


Kirjoittakaa ihmeessä kommenttia! <3

 

XOXO- Gogan