Osa 22!

Tämän ilmestyminen hieman viivästyi, olen ollut kipeänä, sekä peli on buginut hitosti. Joudun varmaan muuttamaan Yagamit uudelle tontille, koska entisellä ei pysty enää pelaamaan, siksi vanhuksia liian vähän tässä osassa. Yliopisto kuitenkin toimii normaalisti! Yritän saada homman selvitettyä ensiosaan mennessä!
Varoituksena: Kyls tiätte, samat vanhat. :P

Hahmoesittely ilmestynyt, sitä pääsee ihmettelemään tuosta sivusta->

1.jpg
Near näkee unta pois muuttamisesta, en ihmettele.

2.jpg
Joka aamuinen ongelma.

3.jpg
Talossa on kaksi vessaa, joissa yhteensä neljä pyttyä, mikä tässä on niin vaikeata?!

4.jpg
Shedoh on saanut tarpeekseen, hän muuttaa pois.

5.jpg
Bye, bye! Kauan sitä kestikin!

6.jpg
L menee kylpyyn, ja Raito kiirehtii paikalle sillä sekunnilla. Oikeastaan aika suloista, että pojat jaksavat vielä vanhuksinakin olla stalkkereita.

7.jpg
Raito: *Muka yllättynyt alastomasta L.stä*

8.jpg
Tälle on olemassa selitys... Nearin vehje.

9.jpg
Kuten näkyy, koko kämppä oli harvinaisen sotkuisessa kunnossa, Shedoh valitsi erittäin huonon päivän muuttaa pois, kiitos vaan tästäkin sinä hyödytön servo!

12.jpg
Siispä Arja sai entisen työnsä takaisin, ja oli siitä erittäin iloinen, kuten kuvasta näkyy.

Yliopistolla:
1.jpg
Kiitokseksi ihQuista treffeistä Katou toi Mikamille teleskoopin.

2.jpg
Osaa tämäkin poika olla suloinen silloin, kuin kukaan ei ole näkemässä.

3.jpg
Mikami: -Oon erittäin hyvä ellen täydellinen, erittäin hyvä, täydellinen...

4-1.jpg
Ryuk: "Miten Mikami tekee sen... Ja miks mä en vaan osaa?"

5.jpg
Oli pakko kutsua Mugen piristämään Ryukua.

6.jpg
Kuka tahansa piristyisi tällaisesta boytoysta.

7.jpg
Mugen: -Mä taidan vähä niinku olla lovena suhun.

8.jpg
Ryuk: -Omigosh, ihanks tosi!? Niin mäkin suhun!!

Esittäisit edes vaikeaa Ryuk, olet ihan liian helppo.

9.jpg
Mugen: -Siis muhun vai? Tykkäät musta?

10.jpg
Mugen: -Siinä tapauksessa mä haluisin mennä sun kans kihloihin.
Ryuk: -O_o

Joo... EI! Ei vielä, nyt rauhoitutte molemmat!

11.jpg
Mugen: -Mut ku mä oon niin in lööv, eksä huomaa?

Hyvästi Mugen menes nyt jäähylle siitä!

1.jpg
Ryuk, ota kädet pois sieltä minne ne eivät kuulu!

2.jpg
It's paartyy time!

3.jpg
Mikami: -Ryuk, minne menit?

4.jpg
Vaikka Mikamilla ja Katoulla on suhteet 100/ 100 ei jätkä halua tulla käymään. Damn, liian vaikea tyyppi!

5.jpg
Ryukulla jumittaa hieman..

6.jpg
Ryuk: "Missä on mun rakash?"

7.jpg
Mugen on asuntolan kuumin puheenaihe.

8.jpg
Taas Katou torjuu Mikamin kutsut. Damn him!

9.jpg
Voi poika kulta, ei hätää, kyllä se vielä tulee, kunhan ahdistelet sitä tarpeeksi.

Ja niinhän se tuli, ja millä tavalla!
10.jpg
Katoulle jäi ilmeisesti hiippailu päälle.

11.jpg
kieltämättä aika koomisen näköistä, kun jätkä hiimaili tuossa terasilla. x)

12.jpg
Mikami: -Katos kuka suvaitsi saapua!

13.jpg
Katou: -Nii, no mä tuli tekee mun esseen.

14.jpg
Katou: -Mut OMG sä oot niin hawt!
Mikami: "Mä en tajua enää missä mennään..."

En minäkään, Mikami, en minäkään, joten älä minua katso.

15.jpg
Mikami keskittyy siihen minkä osaa parhaiten- härskeihin ehdotteluihin.
Mikami: -Mitäs mieltä sä oot roolileikestä?

16.jpg
Katou: "Mitä v*ttua se selittää?"

17.jpg
Katou: -Ai nyt mä tajusin, joo tietty tykkään!
Mikami: -Oorrait!

1.jpg
Jos jätän Ryukun hetkeksi vahtimatta, voin olla varma, että kohta hän kaivaa peilin esiin.

2.jpg
Poikien ensimmäiset treffit! Ajatusmaailma näyttää olevan hyvinkin samankaltainen.

3.jpg
Aww... Ne vain on niin syötävän söpöjä yhdessä! En kestä!

4.jpg
Ryuk on aloittelija näissä hommissa, tiedän, mutta tarvitseeko sen näkyä?

Ryuk = Fail

5.jpg
Mikamin sängyssä?

6.jpg
Ehkäpä Ryuk saa siitä kiksejä, kuka tietää...

7.jpg
Tämä näyttää jo paremmalta, hyvä Ryuk!

Mugen häipyi pian tuon jälkeen, ja Ryuk jäi nukkumaan Mikamin huoneeseen, vaan kuinkas sitten kävikään->
1.jpg
Mikami tunki sänkyynsä Ryukun viereen. (Huom! Ryukulla samanlaiset pöksyt kuin Raitolla x))

2.jpg
Ryuk: "Mikami?"

3.jpg
Ryuk: "Eihän tää voi olla oikein..."

4.jpg
Ryuk: "Pakko herätä"

Yagami jolla on moraali! Mitä se tällainen on? Kyse on kuitenkin Raiton pojasta, nyt olen kyllä yllättynyt!

6.jpg
Mikami: -Olet niin ruma, että voin stailata sinut ilmaiseksi, mitäs sanot?

5.jpg
Mr. Koukkunenä: -Onko tää sun käsitys hyvästä?
Mikami: -Ööh... joo?

7.jpg
Ryuk: -Katou on kuuminta hottia!

En tajua sinua enää Ryuk.

8.jpg
Katou: -Haluaisin pelehtiä kolmen eri simin kanssa.
Mikami: -Kimpassa vai erikseen?

Koska Mikami haluaa ansiomerkin, hän meikkaa kaikkea mikä liikkuu.
9.jpg
Tämä saattoi kuitenkin olla kohtalokas virhe.

11.jpg
Katou: -Pinkki ei todellakaan ole mun väri! Mikami Teru, nyt jos et korjaa tätä sotkua, mä pihtaan sulta tästä päivästä hamaan tulevaisuuteen!

12.jpg
Mikamin onneksi homma korjattiin. Grauh!

14.jpg
Mikami on pian pro.

13.jpg
Mutta mitä näinkään! Ryuk-sim-jolla-on-muka-moraali Oli kömpinyt Mikamin viereen! Kiero pikku sim...

15.jpg
Taika Turunen oli hankkinyt omatoimisesti mielenkiintoiset meikit. Ladatut taitavat temppuilla...

16.jpgRyuk & Mikami: -Lunta sataa!

17.jpg
Ryuk, tiedän tunteen.

Koska pojat selvisivät tästäkin vuodesta yliopistolla hyvinarvosanoin saivat he lähteä kaupungille.
1.jpg
Ryuk: -Mä tykkään susta Mikami...

2.jpg
Mikami: -Ei ihme! Mäkin tykkään musta. Kato nyt, kuin hyvältä sä näytät, kun mä oon samassa kuvassa!

3.jpg
Mikamin sisäinen Matty pääsee valloilleen silloin tällöin. Muuten kun ulkoisesti poika ei muistuta kyllä kovin paljon vanhempiansa.

4.jpg
Ryuk: -Ou jeah, kyl mä osaan olla håt ihan iteki, kiitos vaan Mikami!

5.jpg
Ja koska Ryuk välttämättä tahtoi hytkyttimeen, niin kukapa minä olen häntä kieltämään.

6.jpg
Pidä kiinni, äläkä nolaa itseäsi!

7.jpg
Ok, tämä on jo harvinaista! Sim joka kävelee ulos tuosta vehkeestä.

8-1.jpg
Mikami: -Täähän on baari, siispä meidän on pakko tanssia!

85.jpg
Ryuk, älä ala kuvitella mitään, en anna Mikamin pilata sinua, en varmasti.

9.jpg
Ohh, kuka onkaan pulittamassa keskellä päivää, sehän on Draco Malfoy, hän on esiintynyt joskus aikasemmissa osissa, ja osallistui mm. Mattyn ja Mellon häihin.


10.jpg
Mikami: -Hei, olen Mikami Teru Yagami, tunnet varmaan isäni? Me olemme rikkaita.
Ryuk: -Grauh, vähäks toi on haawt jätkä, kelle sä puhut, Mikami. Tota kun sais, niin vois olla kyl sellasta menoo, että!


11.jpg
Mikami: -Ryuk, ole nyt hitto asiallisesti, ei sitä muuten kiinosta!
Ryuk: -Anteeks, enhän mä häiriste sua yhtään, enhän? Mitä?
Draco: -Voi luoja, mitä teinejä...

12.jpg
Draco: -Mut katos, katos, sähän oot håt!
Mikami: -Kiits samoin!

13.jpg
Draco: -Miten mä en oo sua aikaisemmin tavannut? Mun olis todellakin pitänyt, kato ny ittees, Grauh!
Mikami: *Taas niin kusessa uutteen mieheen*

Takaisin kotiin, ennen kun tapahtuu jotain peruuttamatonta!
2.jpg
Mugen on olevinaan niin perhesimiä, että. Kuitenkin heti hommien jälkeen hän on valmis häipymään kotia. On siinäkin...

1.jpg
Ja näin meilla oli alaston kokki, Ryuk Yagami.

3.jpg
Tämä ei ole sitä miltä se näyttää! Mikami vain pehmittää lehtoria.

4.jpg
Ja se toimii, totta kai, kuka nyt voisi Mikamin patentoitua isku-virnettä vastustaa.

5.jpg
Sillävälin asuntolalla oli kukkotappelu alkamaisillaan.

6.jpg
Ei tarvita muuta, kuin Mikami kävelemään ohi herkku bebansa kanssa niin pojat on harhautettu ajattelemaan jotain ihan muuta.

7.jpg
Hetkeksi ainakin.

8.jpg
Ryukulla ei ole samanlaista vaikutusta miehiin, tai ainakaan näihin.

9.jpg
Ryuk: -Mitä tämä nyt on?

10.jpg
Ryuk: -Miks te tappelette! Eihän tässä oo mitään järkeä!

11.jpg
Ryuk: -Miinuuuus-

Isäsi häpeäisi sinua nyt Ryuk.

12.jpg
Ryuk: -Tajuutteks te, että täällä asuu muitakin?! Tossa ei oo mitään järkeä, huomiotako haette vai mitä? Painu h*lvettiin täältä ison nenäs kannssa, ja ota ruma kaveris mukaan!

13.jpg
Oh nous, Draco's in thö lot, eikä Mikami osaa pitää näppejään erossa varatusta miehestä.

14.jpg
Draco: -Ja sit ku sulla on vielä mustat hiukset, niin mä en millään voi vastustaa sua, silmälaseista puhumattakaan!

Miksi en ylläty? xD

15.jpg
Draco: -I'm riach biatch!

16.jpg
Mikami: -Ahaa, no siinä tapauksessa mä voisin näyttää sulle miten mä osaan-
Draco: -Ihana, kun sä oot niin samalla aaltopituudella mun kans.

17.jpg
No se nyt oli vaan ajan kysymys.

( Nerfel, eihän nyt ole enää ikävä Dracoa, eihän? :P )

18.jpg
O_o Ryuk

19.jpg
Ryuk: -Tshhhh, sä oot niin kuumaa kamaa!

20.jpg
Mikami: -PusHal?
Ryuk: -No en nyt sentään, sähän yritit iskeä tota äsken...

21.jpg
On se hyvä homma, etten tehnyt Ryukusta suosio simiä, tällä pojalla ei nimitääin onnistu yksikään keskustelu.

22.jpg
Ei aina edes Mugenin kanssa.
(Kyllä, se on Mikami taustalla leikkimässä Mattya.)

23.jpg
Ryuk: -Johtuuko tää epäsuosio ehkä siitä, että mä näytän tältä?





Siinä se!
Seuraava osa tuleekin sitten joululomalla joskus, en tiedä vielä ehdinkö lisäämään sitä ennen joulua, on aika kiirettä tässä nyt. Mutta lomalla kuitenkin. :)

Olen lisännyt tuonne sivuun henkilöesittelyn, niin käykää ihmeessä lukemassa se, ja tänne saa ja pitää kommentoida sitäkin. :)

Kommenttia myös tästä osasta kiitos!

Ihanaa lomaa, joulun odotusta ja joulua kaikille lukijoille!
1224903875762.jpg
Ps. Muistakaa olla kiltisti! ;)



XOXO -Gogan