Osa 14!

Pahoittelen omituista kirjoitusasua, firefox ei suostu toimimaan päivityksestä huolimatta niin joudun käyttämään exploreria, en tykkää yhtään. :( Tässä jotenkin erilainen systeemi, siksi poikkeaa hieman edellisistä. Korjaan asian joskus.

Varoitukset samat vanhat, kyls tiätte. :P

Lukemaan! ->

(Pahoittelen myös osan lyhykäisyyttä, seuraavasta pidempi ja paks-- Joo, lukemaan nyt siitä!)

1963944.jpg

Raito: -Mitäs pojat? Vieläkö oot Mattyn kanssa kimpassa Mello?  

Mello: -Kuis? tietty, ei Mikami sitä haittaa, vaikka se muuten onkin ollut vähän outo.

L: -Totta...

1963945.jpg  

Mello: -Mitäs sä siitä tiedät L?                                                                        

Raito: -Niin, mitä muru?            

1963946.jpg   

L: -Ehän mä nyt mitään, siis sanoinpahan vaan, kun puheeks tuli.. 

1963948.jpg  

Raito: -Kais tiät muru, että mä oon mustasukkanen, miks sä jotain sellasta ylipäätään ajattelet?

1963949.jpg  

Mello: -Oos nyt siinä Raito, ja rauhoitu, turhaan sä oot L.stä mustis, se mitään tajuis kenenkään kans tehä, ei ainakaan Mattyn.

1963951.jpg  

Mello: -Mutta silti.. Missähän se jätkä kuppaa...?                 

1963953.jpg  

L: -Se on nyt tai ei koskaan, mun on pakko kysyä Raitolta...

 

1963955.jpg   

Raito: -Niin, muru, tässähän mä olen, niin mitä asiaa? Ja miks hitossa me seistaan pihalla pakkasessa, kun voitas olla sisälläkin?

L: -Ää.. Mulla oli sulle asiaa, mut miks sun pitää olla aina tollanen?

Raito: -Sähän se neiti tässä olet... Kuitenkin, jos sulla ei kerta ollut mitään, niin mitäs sanoisit jos kokeiltaisiin jotain uutta? Mä löysin netistä--

1963956.jpg  

L: -Ei kiitos, muistan vieläkin sen kerran kun kokeiltiin leikkiä lääkäreitä, se ei päättynyt hyvin..

Raito: -No riippuu vähän keltä kysyy, kuitenkin, mulla on nyt uusi idea, kuunteles--

1963957.jpg    

L: -Hmph, enkä, mulla oli asiaa, ja nyt sä oot se joka kuuntelee!

1963959.jpg  

Raito: -Anteeks mitä?

1963960.jpg    

Raito: -Miten sä voit sanoo mulle noin...

L: -Joo, no sori, tää on kuitenkin aika tärkeetä.

Raito: -Joo-o, mä varmaan tiän jo.

1963961.jpg   

Raito: "Jos en ole ihan väärässä, ja minä en ole ollut väärässä kertaakaan vielä tähän päivään mennessä, se aikoo kysyä sitä yhtä ja ainutta asiaa, jota en halua kokeilla sen kanssa."            

1963963.jpg

L: -Raito...

Raito: "Eih hitto, miks sen pitää olla niin söpö? Why, God, why?"

1963965.jpg

L: -Raito, mulla olis sulle jotain pientä.. Ja jotain isompaakin, mutta saat sen sitte myöhemmin. *vink vink*

Raito: "Mitä mä teen, mitä mä teen...."

1963966.jpg

L: -Haluisiks sinä mun kanssa naimisiin, Raito- muru?

Raito: -!!

1963968.jpg

Raito: -Omgosh! L...

L: Raito, haluatko?

Raito:...L....

1963970.jpg

Raito: -Se on niin upea, ihan niinkin sinäkin L. Haluan minä, pyöräytin sen toiveisiinikin, vaikka olenkin romantiikka sim, ja se on jo jotain.

L: -Se sopii sulle.

1963971.jpg

L: -Mä jo luulin, ettet sä ikinä pystys,

1963973.jpg

Raito: -Älä muru aliarvioi mua, en mä mikään tyhmä ole, enkä todellakaan ole luopumassa susta, ethän sä pärjäis ilman parempaa puoliskoasi, eli mua.

1963975.jpg

<3

1963976.jpg

Tässäpä talvista maisemaa Yagamien taloudesta.

 

-Seuraava aamu-

1963977.jpg

Matt: -Mello, hyppääs mukaan, mä voin olla Jack Sparrow, ole sinä William, jooko?

Mello: -Jos joku toinen kerta...

1963978.jpg

Matt: -Oot säkin tylsä tänään,  saat sä kyllä olla Elizabethkin jos välttämättä haluat.

Mello: -Matty, jooko myöhemmin, meillä on poikakin hoidettavana, ellet ole unohtanut, tässä mitään leikkimään kerkeä.

1963979.jpg

L: -Ruusuja rakkaalle <3

Miks hitossa ne on pakko aina ulos viedä?

1963981.jpg

Sayu parka, joutuu elämään noiden keskellä. Tytöllä ei ikinä ollut mitään mahdollisuuksia normaaliin lapsuuteen, saati sitten elämään.

1963982.jpg

Matt: -Miten musta tuntuu, että sä oot vältellyt mua L, oot sä?

L: -Ehän mä.. Kai kuulit, että me mentiin Raiton kanssa kihloihin?

1963984.jpg

Matt: -Siis mitä? Millon? L, miksi? Tai siis, onhan Raito tosi hyvä tyyppi tavallaan, mut miks sä haluat sen kans naimisiin?

L: -Pitää tästä töhin lähteä, moj!

Matt: -Mut sä et vastannut!

1963985.jpg

Mikami edelleen hengissä, tosin en pysty lupaamaan kuinka kauan, sen verta rajusti Matt poikaa hoitaa.

1963987.jpg

Nearkin kaikessa ruumiin ja sielun voimissaan kiukkuaa vessassa. Se on jotenkin mahdotota käyttää eri pyttyä kuin kaveri.

1963990.jpg

Grrh, Matty on håt.

1963993.jpg

Lisää todistusaineistoa äskeisestä.

1963995.jpg

Near: -Taisin voittaa taas.

Raito: -Eihän se ole mitenkään mahdollista, ei ole, tässä on tapahtunut joku virhe, sinun tekemäsi virhe tietysti.

1963997.jpg

Mello: -Vaatekaappi on tiellä! En pääse pois koneelta!

Kaappi oli tosiaan lähes tyhjän huoneen toisella seinustalla, en tajua miten kaikki asiat pitää tehdä näin vaikeasti.

1963999.jpg

Mikami osoittautui supertaaperoksi, hän oppi kaikki taidot niin salakavalan nopeasti, etten kuvia ehtinyt/ muistanut ottaa.

1964000.jpg

Päivä pulitusta.

Matt: -Tosi hyvä juttu, heh, mutta muistatkos sen pirates homman, sä Mello lupasit!

Mello: -Öh, jaa.. Mikamilla on tänään syndet, niin ei taida ehtiä.

Raito: -Hmm.. Mitähän mä L.lle keksisin, jos lääkärileikit ei enää herralle kelpaa.

M&M: -Mitä sä sanoit Raito? Lääkäri...?

Raito: -Joo, ei mitään teille.

1964004.jpg

Raito: -Olkaa iloisia, että Mikami on sentään simin näköinen, toisinkun eräs avaruudesta tullut epäsikiö.

1964005.jpg

L palaa töistä.

L: -Joo, mut siis mähän olen varattu, ja ei millään pahalla rouva, mutta niin taidat olla sinäkin, kaikesta päätellen.

Tyyppi: -Ehkä, ehkä, mutta olisi silti kiva tutustua paremmin!

L: -Joskus toiste, moj!

1964007.jpg

Mikami söpöilee.

1964009.jpg

Mello: -Iskän kulta täyttää vuosia, tulkaas pojat kattoo!

Matt: -Kai muistat mitä lupasit?

1964010.jpg

Mello: -Matt ei nyt, jooko!

Matt: -Joojoo, mut mä muistan kyllä.

1964014.jpg

Kerrankin kaikki olivat läsnä synttäreillä. (Paitsi Sayu, joka mielummin pelasi shakkia ulkona. Taitaa olla kade.)

1964015.jpg

Teru Mikami kasvoi olikein söpöksi pojaksi, ja meni sitten suoraan kaapille ja peilille.

1964017.jpg

Near käsitti synttäreiden tärkeimmän asian hieman väärin, mutta ei se Melloa tainnut haitata.

1964020.jpg

Mikami uudistetussa huoneessaan uudessa luukissaan.

1964022.jpg

Komea poika, pakko myöntää. Raito osoittaa yllättävää kiinostusta, huomioon ottaen sen, että Raito on tuskin edes puhunut Sayulle, vaikka he ovat lähes sukua.

1964025.jpg

Huone vielä paremmin. Pieni, mutta sopii pojalle hyvin.

1964026.jpg

Raito: -Odotahan kunnes kasvat isoksi, sinusta voi tulla vaikka mitä. Tarvitaan nimittäin joku pätevä jatkamaan Yagamien kommuunia.

Mikami: -Ahaa, kuulostaa hyvältä.

1964029.jpg

Raito: -Keskustelaanpas vähän, mitä mieltä olet rikollisuudesta tänä päivänä? Oletko puolesta vai vastaan, jos puhutaan vaikkapa, öö, heitetään nyt vaikka, että kuolemantuomio? No Teru, mitäs sanot?

Mikami: -No tota.. Kai oon samaa mieltä kun säkin.

Raito: -Oikea vastaus, sinähän olet fiksu poika.

1964031.jpg

Nämä kaksi ystävystyivät pelottavan nopeasti.

1964033.jpg

Near, thö-kaikki-tietävä oli päättänyt heti alkuunsa olla pitämättä Mikamista.

1964037.jpg

Raito: -Puhutaanpas tilastoista! Niin, ja olethan muistuttanut Melloa ja Mattyä ilmoittamaan sut yksityiskouluun, fiksuimmat menee aina sinne. Ja sitten yliopistoon.

Mikami: -Ok. Mä en ole kyllä vielä käynyt päivääkään koulua, vaikka lapsinero olenkin.

1964041.jpg

Sayun uusi tyyli, neiti on vain kolmen päivän päässä teinivuosista, ehkäpä hänen elämä sitten muuttuu sen verran kiinnostavaksi, että jaksaisin häntä kuvata. :P

 

Kommenttia, kirjoitathan jookosta!?

XOXO -Gogan <3