Hei!
Osa 9 onkin pidempi kuin yksikään edellisistä. Ei sillä että kolla olisi merkitystä, mutta halusin silti vähän paikata pidempää päivitysväliä.
Varoituksen sana: Tämä osa, kuten muutkin, sisältää häröjä vitsejä ja rajua kieltä. Sekä mahdollisesti typoja, koska kello on jo ihan liikaa, mutta lupasin saada tämän valmiiksi viikonloppuna.

1831496.jpg
Tadaah! Pientä remppaa, tosiaan pientä. Tuli ainakin taas todistettua että en osaa rakentaa, saati sitten sisustaa. Kuitenkin tässäpä ilmakuvat.
Edessä terassi, sitten olohuone/eteinen, keittiö josta mennään L.n huoneeseen, oikealla Raiton huone, ylänurkassa wc.


1831498.jpg
Yläkerta, koittakaa saada selvää. Keskellä aula (täysin turha huone) Oikealla Mellon prinsessahuone, alhaalla Mattyn huone, vasemmalla Nearin huone, ylänurkassa wc.

1831499.jpg
Aamu sarastaa Yagamien taloudessa, ja on aika poimia kesän ensimmäinen sato homeisia omenoita.

1831502.jpg
Pojat ja shakki. Taitaa Mello käydä vähän hitaalla.

1831504.jpg
Matty jälleen kerran pelinsä kimpussa, heti kun silmä välttää se rämppää sitä. Jospa kahvi herättäisi Mellon, ehkä.

1831505.jpg
Mello: -Uu, jea, kofeiinia!

Ettei vain olisi jatkettu jollain vahvemmalla...

1831507.jpg
Matt kävi peilillä, ja tässä tulos. <3

1831509.jpg
Taas uusi päivä edessä.

1831510.jpg
Near jäi vapaapäivän viettoon, ja näki sen mahtavaksi tilaisuudeksi tehdä tuttavuutta Arjan kanssa.
Near: -Uskomatonta, mutta totta! Minä en ole koskaan suudellut ketään!
Arja: -Eww..

1831511.jpg
Arja: -Niin, ja miksi kerrot mulle tän?

1831512.jpg
Near: -Älä nyt käsitä väärin, en mä susta niin mitenkään voisi olla kiinnostunut!

1831516.jpg
Arja: -Huh, no hyvä sitten, minä jo säikähdin.

Ai et vai Near?

1831517.jpg
Agressiot toistuvista torjunnoista on hyvä purkaa säännöllisin väliajoin.

1831520.jpg
Pihalla tapahtuu, L tapaa vanhan tutun.
Marissa: -L, ihana nähdä sua!
L: -Joo, vaikka eihän siitä nyt kauan ole...

1831522.jpg
Marissa: -Ihan kun olisit treenannut sillävälin, oletko? Kyllä mulle kelpais!
L: -Öö.. Joo niin kai... Mä olen ennemminkin luonnonkaunis...

1831523.jpg
Raito: -WTF!?
L: "O_o"
Marissa: "Eihh hitto."

1831525.jpg
Raito: -Selvä, jos ei hyvällä niin sitten pahalla, helvetin tyrkky laama!
Marissa: "Huoh, pitikö tuon nyt tunkea tähän"
L: -Aivan varmasti sanoisin että luonnonkaunis, ennemmin kun komea, tai lihaksikas, Raito mitäs sä oot mieltä?

1831527.jpg
L: -Raito, miks tollanen ilme? Onko mulla jotain hampaiden välissä?

1831528.jpg
Raito: -Ootas vähä muru, mä moikkaan tätä sun frendiäs ekas.

1831534.jpg
Mello poika toi työkaverin kotia, järkyt asut. Huom! Mellolla uusi look, siitä paremmin edempänä.
Mello: -Siis se on suurinpiirtein tän kokonen, ja sit sillä puskettaan-
Kaveri: -Ahaa, aivan.

1831535.jpg
Pojat lähtivät illan viettoon kylpylään. Eikä siinä ole mitään väärää, miksi sitä aina pitäisi baariin mennä.
Mello: -Kaikilla vyöt kiinni? Raito, mitä helkkaria sulla on päällä?
Raito: -Tärkeämpi kysymys lienee, miten tähän kahdenistuttavaan autoon mahtuu viisi jätkää.
Mello: -Tilava takaluukku.
Raito: -Khhmm *reps*

1831536.jpg
Matt: -Kultsi, mites olis treffit?
Mello: -Miks ei, vaikka niitä puskia alkaa olla jo kaikki paikat täynnä.

Huom, huom, Draco taustalla. :P

1831537.jpg
Matt: -Hyvä! Koska mä oonkin odottanut sopivaa hetkeä kertoa sulle mun uudesta konsolista!
Mello: "Ei voi olla..."

1831538.jpg
Mello: -Sun pitäs pelata jotain kunnon pelejä välillä! Kuten pesistä!
Matt: -Joo ei, liikaa hikeä.
Mello: -Mä tykkään kun sä hikoilet.
Matt: -Ja paskat.

1831540.jpg
Mello: -No paitsi talvella ehkä, kun kipees tulee...

Kreivitär edusti toppatakissa.

1831542.jpg
Near: -Eikö ole harmi kun ei ole kesä, eikä aurinko paista? Meidän tontilla on nyt kesä, lahtisiks kattoo?
Kreivitär: -Nooooooo!!

Juuri näin Near, karkoita ne kaikki.

1831545.jpg
Mello sovittaa, mutta voin luvata että tuo ilme ei johdu tuosta asusta.
Mattylla mp3, vähän vaihtelua.

1831547.jpg
Tämä neiti ei osannut arvosaa poikarakkutta. :(

1831548.jpg
Raito ja Near tajusivat kylpylän perimmäisen tarkoituksen.

L.stä ei kuvaa, koska tyyppi pelasi shakkia koko ajan, ja se on tylsää.

1831555.jpg
Taas kotona, Mattyn huoneessa.
Matt: -Muistaks sen kerran kun oltiin julkisella paikalla?
Mello: -Joo, se oli just äsken, daa!

1831557.jpg
Matt: -Ehh.. Niin, oli mulla sulle muutakin asiaa...
Mello: -No mitä, liittyykö se mun uuteen tyyliin?

1831560.jpg
Matt: -Sun tyylis on syötävän söpö, mut ei se oo se. Tärkeämpää vielä.
Mello: -Mitenni tärkeämpää!?

1831562.jpg
Matt: -Mello, ootko mun kanssa nyt ja aina jne, ja ikuisesti, ja loputtomasti, ja et ikinä löydä ketään muuta, etkä parempaa, ja oot tässä ihan aina mun kanssa, ja semmosta lässytilää, jooko, jooko,jooko?
Mello: -Damn!

1831563.jpg
Mello: *Gasp*

1831571.jpg
Mello: -Typeriä kysyt, tietty oon! Sehän on ollut mulla jo ties kuinka kauan toiveissa.

1831566.jpg
<3<3<3

1831567.jpg
Mattyn happyface

1831569.jpg

1831570.jpg
Kohta alhaalla.
Matt: -Meinas ihan unohtua, nää olis niistä treffeistä.
Mello: -Enkös mä sanonut et noita on jo tarpeeks!
Matt: -Juu... Mä jätän nää vaikka tonne oven eteen.
Mello: -Miehet...

1831573.jpg
Raito: -Kuule L, sä oot aika loistava tyyppi tänään.
L: -Hää?

1831577.jpg
L: -Mitä hittoa? Raito!
Raito: -Mä tässä mitään tee.

1831574.jpg
L: -Mulla ei oo oikein hyvä fiilis tästä!

1831579.jpg

1831581.jpg
L: -Raito! Tee jotankin!
Raito: -Mitä tässä nyt niinQ tapahtuu?
Near: -L! Pidä kiinni! Raito! Älä ole teini!

1831583.jpg
Raito: -No can do, nähään myöhemmin!

1831585.jpg
Mello: -Tää ei oo yhtään hyvä homma...

1831587.jpg
Near: -L! Mun käsi! Apua!

1831589.jpg
Raitoa ei ainakaan voi syyttää turhasta huolehtimisesta, itsekäs paska.

1831590.jpg
Pari tuntia siinä taisi vierehtää.

1831596.jpg
Matt: -Mitä tää nyt taas on!
Mello: -Muukalaisia!
Matt: -No shit?

1831593.jpg
Matt: -Ufojako, Mello, ufoja?!
Mello: -Timantti piiloon Matt, hyi sinua.

1831718.jpg

1831598.jpg
L: -... ...... .....

1831600.jpg
Mello: -Olipas se jotakin.

1831605.jpg
L paineli suoraan sisälle petaamaan ensitöikseen kihlaparin sängyn. Asiat tärkeys järjesykseen.

1831606.jpg
L: -Siis sä et usko mitä mulle tapahtu siellä!
Raito: -Ja en halua edes kuulla, ettäs kehtasit silleen jättää mut yksin ja häipyä ties kenen matkaan.
L: -Ufoja! Raito, ufoja!
Raito: -Joo, joo, voitasko nyt jättää sun houreet sikseen, vapyyrit, ihmissudet, zombit ja muun sälän mä voin vielä kestää, mut noi sun fetissit alkaa vähitellen ottaa mua päähän, muru, ei millään pahalla.

1831607.jpg
L: -Fetisseistä tulikin mieleen yks juttu...
Raito: -Kuulostaa paremmalta, antaa tulla vaan!
L: -Mä oon aina halunnut nukkua Mellon prinsessasängyssä!
Raito: -!

1831608.jpg
Raito: -Olkoon menneeksi, mutta minä saan keksiä seuraavan jutun.
L: -Höpöhöpö.

1831609.jpg
Dagen efter. Johtuuko ilme palaneesta ruoasta voi jostain aivan muusta?

1831610.jpg
Jälkimmäinen siis.

1831611.jpg
L: -Sen on pakko johtua siitä eilisestä. Ei voi olla muukaan... Mutta miten? Ja mitä Raito tästä tykkää? Epäilen, että ei tykkää...

1831727.jpg
Near kiiruhti siivoamaan veskin.

1831614.jpg
Matt: -Kattokaas pojat tätä! Mä olen rikas!

1831616.jpg
Matt: -Mites L? Ei oo paljon näkynyt miestä.
Raito: -Ei hätää, höpis jotain sekavaa, siks nukuttiin sun sängyssä Mello, L.n vika se oli, ei mun.
Mello: -Ok, Mut ei toi nyt ihan normaalia ole... Nukkua toisten ihmisten sängyssä. Mikähän sillä oikein on.
Near: -Entäs ne ufot! Te nyt unohdatte olennaisen!
Mello: -Mulle sänky on hyvin olennainen.

1831623.jpg
Near: -Ufoja, pojat ufoja! Ei sitä joka päivä näe lentäväälautasta, ja jos totta puhutaan olen kuullut hyvin omituisia juttuja tyypeistä jotka on siepattu, varsinkin miehistä, ne saattavat tulla-

1831619.jpg
Raito: -Jo riittää! Siellä mitään ollut, tai tapahtunut, puhutaan jostain muusta. L on ok, oonhan mä sen poikakaveri. Near, pidä huoli omista asioistas, siivoa vaikka vessa tai jotain.
Near: -Itseasiassa siivosin jo, kun L oli-
Raito: -Tärkeämpiin asioihin! Kuka hitto on tehnyt nää räiskäleet? Nää on ihan mustina!

1831621.jpg
Matt: -Mellon tekemiä, ja aivan ihania!

1831624.jpg
Mello: -Ai niin, Raito, me lainattiin sun sänkyäs viime yönä, haluatko tietää mihin? Mä voin demonstroida.
Matt: -Nii-i..
Raito: -Ei teidän kanssa jaksa, meen kattoo mis L -> *Huoli hiipii*



Jätäthän kommenttia! Niistä saa aina mukavasti ideoita sekä motivaatiota jatkaa entistä paremmin (pahemmin?) :o
Seuraava osa tulee kun ehdin pelailla. parin viikon sisään viimeistään. :)